پست نمکی جدید رسیییییییییییییید:p

زندگی زیباست :)

خوشبخت ترین آدم کسی نیست که هیچ مشکلی نداره بلکه کسیه که به مشکلاتش اهمیت نمیده

مورد داشتیم پسره رفته خواستگاری جوراباشو پای بابای دختره دیدهاخم

*

*

*

مرد : عزیزم اگه بفهمی با صمیمی ترین دوستت رابطه دارم چیکار میکنی ؟

زن : میفهمم همجنسگرایی ....!




یعنی دمش گرم ...

:)))))))))))))

*

*

*

ابروی خر رو برداری آهو میشه ؟

نه خدایی میشه ؟

نمیشـــــــــــــــــه دیگه !




نکن برادر من نکن !!!

*

*

*

واحدهاي پولي ايران :
ريال ، تومان ، چسب زخم ، رنگارنگ ، آدامس شيک و خورده ندارم(^ــــــ^)

*

*

*

پسره تو پروفایل دختره نوشته بود :




تــــــــولدت مبــــــــــــــارک




ایشاالله 9383728978 ساله بشی




یعنی خلاقیت شماره دادنش نابودم کرده ..خنده

*

*

*

مورد داشتیم ساپورت واسه دختره گشاد بودهمردد

*

*

*

مـــــــــــــــــــورد داشتیم

طرف با دست راستش زنجیر میزده

با دست چپش اس ام اس میداده (عشقم منو دیدی ) !!!!متعجب

*

*

*

امروز توتاکسی بودم داشتم عکسای گوشیمو میدیدم
رفتم رو عکس بعدی
یارو میگه بزن عکس قبلیو من کامل ندیدم....
حریم خصوصی درحد پشم گوسفند....مهر شده

*

*

*

آرام



|چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:,| |نیلوفر|

MisS-A